Consells per a triar regals de Nadal

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 6,57 KB

ACELGAS-bledes,GARBANZOS-cigrons,GUISANTES-pésols, PELLIZCO-pessic, COSQUILLAS-cosquerelles,

PAÑUELO-mocador,GUSANO-cuc,ANZUELO-ham,CERROJO-forrellat BOLSILLO-butxaca,CARPINTERO-fuster,JAMON-pernil,ESPADA-espasa,EMPUJAR-espentar,

CREMALLERA-.cremallera,CAMPANARIO-campanar,MUELAS-queixals,ROCIO-rosada,EXTENDER-estendre,COLCHON-matalàs,CANGREJO-cranc,PICO-bec,ROSAS-roses ESPALDA-esquena,

HUCHA-vidriola,LLAVERO.clauer-TRENZA-trena,PENDIENTES-arracades,CHANDAL-xandall,PASTEL-pastís,CARACOL-caragol,PAÑAL-bolquer,TURRON-torró,,CUNA-bressol,

NIDO-niu,AGUACATE-advocat, LAGARTIJA-sargantana, IGUANA-fardatxo, RANA-granota, SAPO-gripau, RATA-ratolí, MURCIÉLAGO-ratpenat, CUERNO-banya, CAPERUCITA ROJA-caputxeta vermella,

PONER LOS CUERNOS- pasar les bunyes, PARRILLA-graella, SARTEN-paella, MAÍZ-panís, CERDO- morro, RECIPIENTE DE ACEITE-setnill, ABANICO- ventall, BERENJENA-albergínia,

MARIPOSA-papallona, SERPIENTE-serp, AVISPA-abella, AGUIJÓN-fussó, AGUJETAS-fiblades, TELARAÑA-teranyna, AMANTIS RELIGIOSA-pregadéus, LIBÉLULA-libèl·lula, ARDILLA-esquirol,

ZORRO-rabosa, CONEJO-conill, GRIFO-aixeta, VASO-got, BUITRE-volton, PAJARO-pardal, CESTA-cristella, TIJERAS-tisores, JARRA-pitxer, PEINE-pinta, GAFAS-aulleres, SILLA-cadira, VELA-ciri, CAJON-calaix, COMETA-estil,

MUÑECA-nina, CERILLA-mistos, MECHERO-encenedor, DESTORNILLADOR-tornavís, NUBES-núvols, ARCO IRIS-arc de sant martí, CAMA-jen sot, COPO DE NIEVE-volva de neu, SETAS-bulet,


Benvolguts pares i mares:

Amb una respectuosa salutació, m’adrece a vostés per a fer-vos arribar la present carta, en què passarem a citar diversos consells per a poder guiar-vos en la vostra elecció dels regals de cara a les pròximes festes nadalenques.

Creiem que a certa edat qualsevol detall és important, i no menys els regals dels nostres volguts Reis Mags d'Orient.

Qualsevol cosa pot marcar la diferència, pot fer triar un camí o un altre.

Des de molt menuts els xiquets comencen a aprendre, i devem fer que eixa ensenyança siga la correcta cuidant sempre el més mínim detall, començant pels joguets.

Joguets encaminats a desenvolupar la capacitat psicomotora, a posar en pràctica la capacitat lectora i mental. Jocs educatius de bona qualitat i econòmic preu.

Pensem que si des de menuts intentem desenvolupar i exercitar la ment del nostre menut amb jocs bàsics i simples però alhora en un sentit educatiu, els ajudarem en el futur de cara a la seua formació acadèmica.

A més d’exercitar la ment, també hauríem de treballar i ajudar a desenvolupar certs sentits com el tacte i la vista.

Entrenar el sentit del tacte amb jocs en certs relleus, amb distints formes per a que el xiquet sàpia identificar-los.

No obstant, volem comunicar-vos estos consells per a poder facilitar-vos i alhora ajudar-vos a triar els regals d'aquest Nadal.

Per a finalitzar, volia donar-vos les gràcies per la vostra atenció i desitjar-vos un Feliç Nadal.

Una cordial salutació,


REDACIÓ FESTES DE NADAL

Estimats pares i mares:

El motiu pel qual envie aquesta carta és per mostrar-vos uns consells per als regals de Nadal. Estos consells podreu acceptar-los o no però sempre seran d'ajuda a l'hora de comprar els regals.

Per aquest Nadal, sabent l'època en la qual ens trobem i per la qual està passant el país, l'important és trobar regals econòmics i de bona qualitat. No obstant això, entenc que és molt difícil però buscant amb temps sempre es troben preus raonables.

D'una banda, és bo comprar joguets que estimulen les capacitats dels xiquets amb colors brillants que destaquen amb sons i que siguin educatius com jocs per aprendre a contar o que t'ensenyen les vocals o les lletres de l'abecedari. Les capacitats motores també es poden estimular amb joguets com patins, balons... tot aquest tipus de joguets són bons per als xiquets però sempre atenent-se als seus gustos.

A més també és important comprar joguets adequats a les qualitats dels xiquets, és a dir, que no siguin molt grans, que siguin manejables per a que ells sols puguen jugar i no depenguen dels pares. Però poden comprar joguets col·lectius per a jugar amb altres xiquets de la seua edat i d'aquesta manera ajudar a que les relacions d'amistat siguin més fàcils d'establir.

Al remat, aquests consells són per a que vos pugau basar en ells, no teniu per què acceptar-los, és com una guia que podeu seguir. Amb el meu agraïment anticipat m'acomiade. Que passeu un bon Nadal.


Per introduir un tema L’objectiu principal de…Ens proposem d’exposar…Aquest escrit / informe / document tracta de…Us adrecem aquest escrit per…

Per encetar un tema nou Respecte de X…Pel que fa a X..Quant a X…Sobre (la qüestió de)..Un altre punt és…El punt següent tracta de…

Per marcar l'ordre...Primer, / Primerament, / En primer lloc, / D’entrada...Segon, / En segon lloc...Tercer, / En tercer lloc,...En darrer lloc, / Finalment, / Per acabar, / En últim terme,...

Per fer distincions...D’una banda, / Per un costat,...D’altra banda, / Altrament,

Per continuar sobre un mateix punt: A més a més, / A més, / Tanmateix,..Després / Tot seguit / Així mateix,..

Per posar èmfasi en un punt...És a dir, / Això és, / Igualment,..En altres paraules, / Dit d’una altra manera,..Tal com s’ha dit, / Cal tornar a dir que... / S’ha de tenir en compte que...

Per posar exemples...Per exemple, / Un bon exemple d’això és... / N’és un bon exemple....Es pot exemplificar... / Com a exemple...


Per resumir...En resum, / Resumint el que... / Recollint el més important...Breument, / En poques paraules, / D’una forma breu...


Per acabar...En conclusió, / En definitiva, / En conseqüència, / Així doncs,...Per concloure, / Per acabar, / Finalment,

Entradas relacionadas: