Condició Moderna: Canvis i Valors en l'era Digital
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,66 KB
Condició Moderna (F.Lyotard)
Prospectiva, idea de post. Canvis:
- Manera de consumir (pc)
- La fi dels grans relats
- Performativitat
- Confusió del "saber"
- Valor ús i canvi
- Digital i reducció lleng binari
- La vanguardia de les ciències → canvi mentalitat.
Digitalització: Info reduir magnitud numérica (binaris), conseqüències: privacitat, trencament noció valor ús i canvi. On ens trobem? Info de jerarquitzada a estructura reticular. Big data: problemes d'infraponderació, sobreponderació.
Valors:
Axiologia. Idees actituds
- Valor-conducta (pq existeixen)
- V. generacionals
- Valor/Béns
- Valor/gustos
- Sis jeràrquic
- Poli i religió no sistemes
- Pretensió d'universalitat
- Fluctuen
- Relativisme moral
- Condicions per la transmissió.
Privacitat: Consciència subj linia esfera intima i privada. Subjectiva. Difícil de legislar.
Digitalització de l'altre CR: Conclusió: la gratuïtat de det productes és il·lusòria. Obligats a renunciar a la privacitat.
- Priv en fricció amb la llei: és una eina de llibertat que implica poder
- Llib no associada associacions de caràcter gremial o polític
- Concepte audiència activa
- Nous herois ecosistema
- Juxtaposició dels elements
- El "jo" en pantalla
- Traçabilitat digital.
Ètica de la publi online: Propietat intel·lectual. De la superfície FS:
- Falses expectatives (deseos: exp i necess)
- Saber i saber (parafràgmatic i identitat falsa internet)
- Bretxa Analògica
- Desaparició virtual i real
- Subjectivitat RS
- Fragilitat del sistema
- Canvis consum.
Identitat públi: Ja no és homogènia, publi a un TG que no és real. Goffman: Diferents personalitats, Limit Cognitiu, Reputació.
Identidad y redes: narrativa del yo hipertextual: RS noves identitats. Canvi model de comu. Diferents receptor 1persona física. Identitat performativa. Identitat desiderativa Identitat Social. Dilema ètic marca personal.
Ètica publi retos: Publi vigila problemes ètics. Què legitima publi: comunica de forma ètica i pràctica/sense ingressos els mitjans de comu no funcionen.