Condició Moderna: Canvis i Valors en l'era Digital

Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,66 KB

Condició Moderna (F.Lyotard)

Prospectiva, idea de post. Canvis:

  1. Manera de consumir (pc)
  2. La fi dels grans relats
  3. Performativitat
  4. Confusió del "saber"
  5. Valor ús i canvi
  6. Digital i reducció lleng binari
  7. La vanguardia de les ciències → canvi mentalitat.

Digitalització: Info reduir magnitud numérica (binaris), conseqüències: privacitat, trencament noció valor ús i canvi. On ens trobem? Info de jerarquitzada a estructura reticular. Big data: problemes d'infraponderació, sobreponderació.

Valors:

Axiologia. Idees actituds

  1. Valor-conducta (pq existeixen)
  2. V. generacionals
  3. Valor/Béns
  4. Valor/gustos
  5. Sis jeràrquic
  6. Poli i religió no sistemes
  7. Pretensió d'universalitat
  8. Fluctuen
  9. Relativisme moral
  10. Condicions per la transmissió.

Privacitat: Consciència subj linia esfera intima i privada. Subjectiva. Difícil de legislar.

Digitalització de l'altre CR: Conclusió: la gratuïtat de det productes és il·lusòria. Obligats a renunciar a la privacitat.

  1. Priv en fricció amb la llei: és una eina de llibertat que implica poder
  2. Llib no associada associacions de caràcter gremial o polític
  3. Concepte audiència activa
  4. Nous herois ecosistema
  5. Juxtaposició dels elements
  6. El "jo" en pantalla
  7. Traçabilitat digital.

Ètica de la publi online: Propietat intel·lectual. De la superfície FS:

  1. Falses expectatives (deseos: exp i necess)
  2. Saber i saber (parafràgmatic i identitat falsa internet)
  3. Bretxa Analògica
  4. Desaparició virtual i real
  5. Subjectivitat RS
  6. Fragilitat del sistema
  7. Canvis consum.

Identitat públi: Ja no és homogènia, publi a un TG que no és real. Goffman: Diferents personalitats, Limit Cognitiu, Reputació.

Identidad y redes: narrativa del yo hipertextual: RS noves identitats. Canvi model de comu. Diferents receptor 1persona física. Identitat performativa. Identitat desiderativa Identitat Social. Dilema ètic marca personal.

Ètica publi retos: Publi vigila problemes ètics. Què legitima publi: comunica de forma ètica i pràctica/sense ingressos els mitjans de comu no funcionen.

Entradas relacionadas: