La comanda, l’albarà, la factura i el rebut
Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias
Escrito el en catalán con un tamaño de 4 KB
Assistent de la botiga:
bon dia! Servei de clients de Somy, em dic Albert, com puc ajudar?
Client:
bon dia, senyor, he comprat un Somy Smart TV de la vostra empresa el mes passat. Malauradament, no estic satisfet amb l'article que he demanat. Hi ha hagut un malentès amb el meu ordre.Assistent de la botiga:
Oh, em disculpo per totes les molèsties, senyora, podria dir-me quin és el problema i t'ajudaré tant com puc.
Client:
Bé, el problema és que he demanat un Somy Smart TV però no l'he rebut; En lloc d'això, tinc una pantalla de plasma de plasma.
Assistent de la botiga:
Lamentem sentir-ho, ¿t'importaria dir-me el número de la teva comanda?
Client:
sí, és clar. El meu número de comanda és G2832V.
Assistent de la botiga:
ho sento, no us he escoltat. Va ser aquest 32B?Client:
no, era de 32V.Assistent de la botiga:
i el teu nom? Podria deletrear-la?Client:
Sí, el meu nom és Claire Smith, S-M-I-T-H.Assistent de la botiga:
Ok, gràcies. Si us plau, senyora Smith, dóna'm un moment i vaig a comprovar quin és el problema.Client:
això està bé.Assistent de la botiga:
bé, anem a veure. Vostè va ordenar un Somy TLR Internet TV el 23 de Gener amb el lliurament ràpid.Client:
Sí, això és absolutament correcte.Assistent de la botiga:
Oh, estimada, ho sento, però em temo que estem tenint problemes amb el nostre sistema informàtic. Veig el que va passar, el sistema ha comès un error amb l'enviament d'un altre client i el teu Smart TV s'ha enviat al lloc equivocat.
Client:
què faràs per resoldre el problema? Heu de saber que aquesta és la segona vegada que tinc un problema amb la vostra empresa.Assistent de la botiga:
veig el que volia dir, però no podem fer res en aquest moment, però en uns dies es resoldrà el problema.Client:
Disculpeu, puc fer un punt?Assistent de la botiga:
per descomptat senyora Smith, segueix endavant.Client:
el que necessito és immediatament; quan tindré el televisor lliurat?Assistent de la botiga
: Bé, he canviat l'empresa de serveis de lliurament i obtindreu el vostre Smart TV per dilluns, que és correcte per a vosaltres?Client:
tu?Assistent de la botiga:
Sí, senyora Smith. El televisor estarà a la teva casa tan aviat com puguem.Client:
És genial. Gràcies per la teva ajuda.Assistent de la botiga:
no, gràcies a tu per triar Somy.Client
: Erm ... Perdó, no sé com es diu, però la vostra empresa té algun tipus de compensació per aquest problema?Assistent de la botiga:
sí, és clar! Per totes les molèsties, podeu conservar l'altre televisor que heu rebut com a forma de compensació pel nostre error.Client:
Oh, de veritat? Això és fantàstic! Moltes gràcies.Assistent de la botiga:
us convidem. Ha estat un bon negoci per a tu, no?Client:
Ah sí, és genial per a mi! La vostra empresa sap com tractar els clients.Assistent de la botiga:
per descomptat, estem aquí per ajudar-vos. Necessites alguna cosa més?Client:
no, això és tot per ara.Assistent de la botiga:
una darrera cosa: podria dir-me el vostre número de telèfon mòbil perquè puguem estar en contacte amb vostè per qualsevol problema?
Client:
Ok, el meu número és 446729123o98 Assistent de la botiga:Gràcies una altra vegada a la Sra. Smith, no dubteu a demanar dubtes.
Client:
està bé! Adéu Assistent de la botiga:Adéu