Canvis de categoria i serveis d'hotels

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,79 KB

Pot un hotel canviar de categoria? Sota quines condicions?

- Sí que pot, acumulant els punts que s’estableixen als barems de qualitat de l’annex III segons la categoria a la que vulgui canviar.

Nomena quatre serveis per passar de 4* a 4s

- Dos tipus de coixins per dormir

- Productes d’higiene personal: raspall de dents, pasta dentífrica, mocadors de paper, estris d’afaitar i productes d’higiene íntima femenina (compreses, tampons)

- Barnús i sabatilles

- Servei d’habitacions 24 hores

Nomena quatre serveis per passar de 3* a 4*

- Servei mèdic a l’establiment

- Servei de cangur o guarderia infantil

- Distintiu de qualitat ambiental

- Distintiu de qualitat turística o de gestió

Diferència entre bany gran i bany petit

- El percentatge de banys grans per habitació és més gran que el dels banys petits. Òbviament la mida dels banys també és una diferència entre aquests.

Quins són els requisits mínims d’una cuina a una U.A?

- Coberts, parament i llenceria proporcional al nombre de persones usuàries.

- Utensilis necessaris per a l’elaboració de menjar.

- Aparell de cocció amb un mínim de dos focs.

- Microones.

- Aigüera.

- Frigorífic.

Quins EH poden incomplir la normativa pel que fa a la superfície a les habitacions?

- Els hotels que poden incomplir la normativa són els hotels monument o catalogats, ja que per la seva estructura no es poden fer reformes integrals.

Què s’entén per servei menjador? És el mateix que servei de bar i restaurant?

- És un servei que s’ofereix a totes les persones usuàries de l’allotjament, a diferència del bar i restaurant, que el poden gaudir els clients externs.

Entradas relacionadas:

Etiquetas:
categoria hotels serveis