Bezeroaren arreta

Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en vasco con un tamaño de 5,16 KB

ZER DA ERAGINKORRA IZATEA


Eraginkortasuna, ditugun baliabideen erabilera gorenarekin lotzen da. Denbora eta ikasketa mailak hartu behar dira kontutan. -Barneratze maila altua duenean -Denborarekiko ekonomikoa denean -Pertsona askorengan eragiten duenean: indibidualizazio eta inklusio printzipioak.

Oinarri hezitzaile orokorrak


-Norbere burua ezagutzeko irakaskuntza:

GH-ak gure muga eta gaitasunei buruzko informazioa eskaintzen digu, eta horren arabera joka dezakegu.

-Irakaskuntza aktiboa:

ikasle pasiboaren aldean, irtenbide eta emaitzen bila aktibo izatea.

-Irakaskuntza emantzipatzailea:

ikasleari, bere nortasun, maila ebolutibo eta materiaren ezagutzaren arabera, erabakitze eta ardura gaitasunak uzten zaizkio. 

Printzipio didaktikoak aipatu:


-Sistematizazioa:

Ezagunetik ezezagunera -Sinpletik konplexura -Gutxitik askora -Argitik abtraktura -Orokorretik zehatzera -

Indibidualizazioa


Jarraikortasuna


Egokitzapena


Askatasuna


Parte hartze aktiboa

Benilde Vazquez-en arabera:


1.

Jarduera fisikoko saioa:

2.

Gelako saioa:

Ikaslearen jarduera sustatu/Irakaslearen jarduera -Ikaslearen autonomia/Menpekotasuna -Autokontrola/Kanpo kontrola -Sormena/Errutina -Jarduerarekiko interesa/Pasibotasuna -Indibidualizazioa/Masifikazioa -Gizarteratzea/Isolamendua -Jolasa/Lana Sanchez Bañuelosen arabera:
1.

Jarduera fisikoko saioa:

2.

Gelako saioa:

Izaera ludikoa/Lana -Behatu daitekeen jarduera/Jarduera ez agerikoa -Erraz behatu eta baloratu daitezkeen emaitzen berehalako ezagutza/Emaitzen ezagutza gerora -Emaitza txarrak begi bistakoak. Publikoan agertzeko beldurra/Emaitza txarrak ez dira ikusten -Parte hartze edo ez hartzea begi bistakoa/Arreta ez da hain argi antzematen gelan -Elementuen argitasuna, gonbaragarria/Ez dago berehala alderatzeko aukerarik -Birdoitze mekanismo eraginkorrak; berehalako feed-back-a/Ez dago berehalako egokitzapenik -Ikasleak gaitasun nabarmena/Lehia ezkutuan gera daiteke. 

Soinketa eskolak aipatu:


-Eskola frantsesa:

Francisco Amorós. -Soinketa militar eta akrobatikoa. -

Eskola alemana:

Guts Muts -Helburu hezitzailea duten ariketa naturala -

Kirol eredu ingelesa:

Thomas Arnold -Joko eta kiroletako arau eta lehiaketak -

Eskola suediarra:

H.Ling. Soinketa analitikoa: ikuspegi terapeutikoa -Eskola soinketa: soinketa taulak.

GHko arloak (Gaur egun):

Jolasa -Kirola -Gorputz adierazpena -Oinarrizko trebetasun motrizak -Natura -Dantzak -Psikomozitritatea -Osasunerako jarduera fisikoa -Dinamizazio programak -Aisialdiaren gizartea. 


Irakaskuntza prozesuako plangintza eta programazioa: -
Helburuak finkatu -Edukiak hautatu -Baliabideak hautatu -Entrenamendua burutu -Emaitzen eta entrenamendu prozesuaren ebaluaketa Irakaskuntza 2 estrategiak aipatu: -

Orokorra:

Eginkizuna bere osotasunean aurkeztu eta gauzatzen da.

-Analitikoa:

Ariketa ataletan banatzen da eta atal bakoitza bananduta irakasten da -Normalki, estrategia orokorrak eginkizun sinpleetarako erabiltzen dira, eta estrategia analitikoak eginkizun zail eta konplexuetarako.  

Estrategia orokorraren 3 azpi taldeak:


-Orokor Garbia:

Ariketa osoa egiten da. Adib: itzulipurdia aurreraka -

Orokorra, arreta keinu zehatz batean jarriz:

aurrekoa bezala baina eginkizunaren ezaugarri batean arreta jarriz. Adib: itzulipurdia ,baina arreta hasierako bultzadan jarriz. -

Orokorra egoera erreala aldatuz:

eginkizuna berdin gauzatzen da baina baldintzaren bat aldatuz ariketaren ikasketa errazteko. Adib:itzulipurdia beherantzako plano batean. 

Irakaskuntza estiloak:


-Tradizionalak:

Agindu zuzena -eginkizuen esleipena. 

-Parte hartzea ahalbidetzen dutenak:

Elkarrekiko irakaskuntza -Talde txikiak. -

Gizarteratzea ahalbidetzen dutenak

 

-GH-ko indibidualizazioa sustatzen dutenak:

Mailen araberako taldeak -Programa indibidualizatuak.

-Sormena sustatzen dutenak

 

-Adimenaren parte hartzea dutenak:

Aurkikuntza gidatua -Arazoen ebazpena. 

Metodo tradizional eta aktiboaren desberdintasunak:


-M.T:

Irakaslea protagonista.-Irakaslea jakituna.-Ikaskuntza pasiboa.-Irakaskuntza masiboa.-Gauzatzeak garrantzia.-Irakaskuntzatik abiatuta.-Ikuspuntu instruktibista.

-M.A:-

Ikaslea protagonista.-Irakaslea bidelaguna.-Ikaskuntza aktiboa.-Irakaskuntza indibidualizatua.-Pertzepzioak eta erabakitze prozesuak garrantzia.-Ikaskuntzatik abiatuta.-Ikuspuntu eraikitzailea. 

Mailaren araberako taldeak:

Ikasleak, eginkizun jakin bat egiteko duten trebetasunaren arabera banatzen dira. Eginkizunak, talde bakoitzak dituen aukeren araberako mailetan antolatzen dira. Horretarako, irakasleak zeregina aurrera eraman baino lehen ikasle bakoitzaren gaitasuna aztertzen du, taldetan banatu ahal izateko.

Entradas relacionadas: