Bezeroaren arreta
Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física
Escrito el en vasco con un tamaño de 5,16 KB
ZER DA ERAGINKORRA IZATEA
Eraginkortasuna, ditugun baliabideen erabilera gorenarekin lotzen da. Denbora eta ikasketa mailak hartu behar dira kontutan. -Barneratze maila altua duenean -Denborarekiko ekonomikoa denean -Pertsona askorengan eragiten duenean: indibidualizazio eta inklusio printzipioak.
Oinarri hezitzaile orokorrak
-Norbere burua ezagutzeko irakaskuntza:
GH-ak gure muga eta gaitasunei buruzko informazioa eskaintzen digu, eta horren arabera joka dezakegu.-Irakaskuntza aktiboa:
ikasle pasiboaren aldean, irtenbide eta emaitzen bila aktibo izatea.-Irakaskuntza emantzipatzailea:
ikasleari, bere nortasun, maila ebolutibo eta materiaren ezagutzaren arabera, erabakitze eta ardura gaitasunak uzten zaizkio.Printzipio didaktikoak aipatu:
-Sistematizazioa:
Ezagunetik ezezagunera -Sinpletik konplexura -Gutxitik askora -Argitik abtraktura -Orokorretik zehatzera -Indibidualizazioa
Jarraikortasuna
Egokitzapena
Askatasuna
Parte hartze aktiboa
Benilde Vazquez-en arabera:
1.
Jarduera fisikoko saioa:
2.Gelako saioa:
Ikaslearen jarduera sustatu/Irakaslearen jarduera -Ikaslearen autonomia/Menpekotasuna -Autokontrola/Kanpo kontrola -Sormena/Errutina -Jarduerarekiko interesa/Pasibotasuna -Indibidualizazioa/Masifikazioa -Gizarteratzea/Isolamendua -Jolasa/Lana Sanchez Bañuelosen arabera:1.
Jarduera fisikoko saioa:
2.Gelako saioa:
Izaera ludikoa/Lana -Behatu daitekeen jarduera/Jarduera ez agerikoa -Erraz behatu eta baloratu daitezkeen emaitzen berehalako ezagutza/Emaitzen ezagutza gerora -Emaitza txarrak begi bistakoak. Publikoan agertzeko beldurra/Emaitza txarrak ez dira ikusten -Parte hartze edo ez hartzea begi bistakoa/Arreta ez da hain argi antzematen gelan -Elementuen argitasuna, gonbaragarria/Ez dago berehala alderatzeko aukerarik -Birdoitze mekanismo eraginkorrak; berehalako feed-back-a/Ez dago berehalako egokitzapenik -Ikasleak gaitasun nabarmena/Lehia ezkutuan gera daiteke.Soinketa eskolak aipatu:
-Eskola frantsesa:
Francisco Amorós. -Soinketa militar eta akrobatikoa. -Eskola alemana:
Guts Muts -Helburu hezitzailea duten ariketa naturala -Kirol eredu ingelesa:
Thomas Arnold -Joko eta kiroletako arau eta lehiaketak -Eskola suediarra:
H.Ling. Soinketa analitikoa: ikuspegi terapeutikoa -Eskola soinketa: soinketa taulak.GHko arloak (Gaur egun):
Jolasa -Kirola -Gorputz adierazpena -Oinarrizko trebetasun motrizak -Natura -Dantzak -Psikomozitritatea -Osasunerako jarduera fisikoa -Dinamizazio programak -Aisialdiaren gizartea.Irakaskuntza prozesuako plangintza eta programazioa: -
Helburuak finkatu -Edukiak hautatu -Baliabideak hautatu -Entrenamendua burutu -Emaitzen eta entrenamendu prozesuaren ebaluaketa Irakaskuntza 2 estrategiak aipatu: -