Avals públics funcions

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 5,59 KB

Com instit.: disciplina i procés de gestió q integra a la part interessada stakeholders q aspira a una major presa de consciència, comprensió i activitat comunicativa de l’organització. Estima la seva identitat i els seus principis fonamentals. Establir relacions amb els públics, adquirint una notorietat social, imatge pública adequada al seus fins i activitats. Institucional: es preocupa x la imatge q l’administració projecta a la societat i l’opinió q aquesta té. Corporativa: es desenv. Dintre de l’organització. Dona a conèixer les estratègies i processos x al millor funcionament de la org. Identitat: conjunt de trets q configuren la personalitat d’una institució i la distingeixen d’altres. Els valors intangibles són els q determinen la capacitat de diferenciació. Si està ben gestionada, pot tenir com a resultat la fidelització del públic i influir positivament en el desenvolupament de l’org. Imatge: estructura mental de l’org. On es formen els públics, com a resultat del processament de la info relativa a l’org. Fonts dels públics: experiencia personal, mitjans de com., relacions interpersonals. Reputació: visibilitat, diferenciació, autenticitat, transparència i fortalesa= bona rep. Missió: descripció de la raó de ser de l’org, els béns i serveis que lliura, funcions principals. Visió: futur desitjat de l’org. Com vol ser reconeguda l’administració i representa els valors amb els quals es fonamentarà el seu actiu públic. Pla Com: anàlisi, planificació, execució, avaluació. Gabinet de premsa: fonts actives, organitzades, i estables d’informació q cobreixen les necessitats informatives d’aquelles org de l’àmbit cultural, social, polític o econòmic. Diferència nota i dossier: 1. Text informatiu breu, estil periodístic, org envia als mitjans de com pq sigui publicat i difós de manera gratuïta. 2. Dossir amb info escrita, gràfica o audiovisual q es distribueix als mitjans de com amb motiu de celebració d’un esdeveniment o d’una conferència de premsa. Presentació luxosa, creativa i original. To fred, i positiu.Expressió senzilla, frases curtes i voc. Ric. Dif: Contingut, extensió, vida útil.

Entradas relacionadas: