Atenció al public. Principals usuaris/demandes
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,72 KB
COMUNICACIÓ:
En L'àmbit comercial, la comunicació es manifesta de maneres molt Diferents, com ara a travès de la correspondència comercial, la Negociació amb els clients i proveïdors, l'atenció al client, la Publicitat, la promoció de vendes, el merxandatge, les relacions Públiques...
BARRERES COMUNICACIÓ:
- SEMÀNTIQUES (part De la lingüística que estudia els significat de les paraules. Algunes paraules tenen més d'un significat i pot passar que L'emissor faci servir una paraula amb un significat determinat i que El receptor no ho entengui o l'interpreti d'una altra manera)
- FISIOLÒGIQUES (Són Les que impedeixen emetre o rebre amb claredat i precisió un Missatge per carències fisiològiques d'algun dels interlocutors)
-PSICOLÒGIQUES (Relacionades Amb estats emocionals o prejudicials relacionats amb la consideració O l'aversió que se sent cap a l'interlocutor)
IMP. I.PERSONAL EN MARKETING:
A Les feines on es manté un contacte directea amb el client, és Important mostrar una imatge personal agradable i acurada, però Sobretot adequada a l'ambient de treball i al tipus de públic amb El que ens relacionem.
-ASPECTE FÍSIC (vestimenta,insígnies, ulleres...)
ATENCIÓ TELEFÒNICA:
Perquè Les empreses puguin diferenciars·se per la qualitat dels serveis Que presten, en un entorn tan competitiu com l'actual, és Fonamental tenir cura de l'atenció telefònica.
L'actitud, El tipus de veu, el to, la velocitat amb què es parla, el Llenguatge i el vocabulari que es fa servir influeixen en l'ús Correcte de la comunicació telefònica i condiciona les diferents Reaccions de l'interlocutor.
Encara que hagin anat apareixent altres mitjans de comunicació, el telèfon continua tenint una rellevància considerable en la majoria d'empreses. Per tant, és imprescindible conèixer els elements que intervenen en les comunicacions telefòniques.
ACTITUD POSITIVA:
INSTRUMENTS LLENGUATGE:
-Permet seleccionar exclusivament el públic que interessa, el que es Coneix com a segmentació.
-Permet personalitzar els missatges.
-Dóna
A conèixer l'empresa a la xarxa i potencia les visites a al web.
-Afavaoreix que els missatges puguin ser reenviats pels mateixos
Usuaris a d'altres usuaris, el que es coneix com a viralitat.
-És immediat i al seu torn permet també una resposta immediata.
-Suposa un estalvi de costos, atès que estalvia tant temps com
Diners.
PRINCIPALS EINES DE MARK:
- WEB I BLOG CORPORATIUS
La Carta de presentació de les empreses a Internet és el web de L'empresa. El web corporatiu conté informació sobre l'empresa Però, a més, defineix la seva presència a Internet, és la imatge Que rebaran de l'empresa els seus visitants.
-
Butlletí De notícies (Newsletter):
El butlletí de notícies o Newsletter és una publicació digital de caràcter informatiu que Es distribueix a través del correu electrònic amb una certa Periodicitat. És una eina molt adequada per a la disfusió de les Notícies, convocatòries, promocions i activitats que organitza L'empresa.Màrqueting Per correu electrònic:
és una modalitat de màrqueting Directe que consisteix a enviar per correu informació sobre Productes, serveis...
Comunicació A les xarxes socials:
la participació de les empreses en Les xarxes socials exigeix una actitud activa en el seu manteniment I seguiment. El professional que porta això té la tasca de Community Manager, persona encarregada de gestionar i dinamitzar una Comunitat d'usuaris.