Arrieta Telefonikoaren Ezaugarriak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 1,67 KB

  • Hitzen inguruko osagaiek garrantzi handiagoa daukate.
  • Hitz egiten dutek ez dute elkar ikusten.
  • Gorputzeko mintzairak ez du komunikazioan laguntzen.
  1. Zergatik da garrantzitsua erabiltzailearen datuak babestea?
    Erabiltzailea kontratua sinatzean, telelaguntzako enpresari bere datuak graba eta tratatzeko baimena ematen dio, komunikazioak ere grabatuz.
    Telelaguntzakoak edozein enpresa derrigortua dago erabiltzailearen datuak konfidentzialtasuna erabiltzera eta zaintzera. Era berean langileak konfidentzialtasuna gordeko dute, eta ez dute erabiltzailearen inguruan dakina zabalduko.
  2. Zenbat, zeintzuk eta definitu dei motak.
    Arreta-zentroko dei kudeaketak bi dei motak ditu non bai teknikari, bai erabiltzaileak bata besteari arazo edo egoera ezberdinengatik egiten diren deiak direnak.

Sarrera-deiak: Erabiltzaileak etxetik arreta-zentrora.

Irteera-deiak: Arreta-zentrotik erabiltzailearen etxera.

  1. Atzeraelikadura zer da?
    Besteak esaten duena ulertzeko, era aktibioan entzun; ulermen eta arreta osoz entzutea.Operadoreak modu subjetibo batean eta erabiltzailearen egoera kontuan hartuta deian jakinarazten zaion guztia ulertu behar du.
  2. Zeintzuk dira sarrera deiak erantzuteko protokoloak?
  • Aurkezteko eta agurtzekoak protokoloak.
  • Larrialdiengatiko alarmei erantzutekoak protokoloak.
  • Baliabideak mobilizatzekoak protokoloak.

Larriealdiengatik egiten ez diren deiei erantzuteko protokoloak

Entradas relacionadas: