Admissió de pacients: informació rellevant
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,32 KB
DATA/HORA INGRÉS:
Per defecte ens proposa la data del sistema
DATA PREVISTA ALTA:
Camp informatiu que podem entrar manualment per estimar una data aproximada de sortida o alta del pacient.
PACIENT:
Persona que s’admissiona en el nostre centre i qui rebrà les atencions o serveis
CLIENT:
Entitat que pagarà els serveis rebuts pel pacient
EPISODI:
En tota admissió sempre s’ha de crear un episodi
ESPECIALITAT:
Especialitat mèdica que relacionarem a l’admissió corresponent. En funció l’especialitat es carregarà la llista amb responsables per entrar el doctor assignat. I també es crearà o assignarà mèdic relacionat on s’entrarà tota la HC
METGE:
En funció de la especialitat es carregaran els professionals relacionats a la mateixa.
INFERMERA:
Infermera de referència que a títol informatiu podrem assignar en l’admissió.
DOCTOR ALTA:
En el moment de donar d’alta al pacient quan abandona el centre s’assignarà en aquest camp el metge corresponent.
DATA ALTA:
En el moment de donar l’alta al pacient quan abandona el centre
TIPUS DE CONFIRMACIÓ:
En el cas que el client sigui una companyia asseguradora es mostrarà aquest camp amb els diferents tipus de confirmació (Datàfon, taló…)
PROCEDÈNCIA:
Llista amb les procedències dels pacients relacionades al tipus d’admissió corresponent.
FINANÇAMENT:
Pot venir per part del govern en el cas de la sanitat pública, o per part dels clients en la sanitat privada.
PETICIONS DE PROVES:
Gestió de totes les peticions de proves que els metges han demanat al pacient ingressat
RÈGIM AMBULATORI:
Prestació sanitària en la qual el pacient es desplaça al centre sanitari però no fa estada.
CIP:
Codi d’identificació personal
TSE:
Targeta sanitària europea
TSI:
Targeta sanitària internacional
UCSI:
Unitat cirurgia sense ingrés
CMA:
Cirurgia major ambulatòria
FIP/FMP:
Fitxer índex de pacients / Fitxer mestre de pacients
SADC:
Servei d’admissió i documentació clínica
PAC:
Punt d’atenció continuada