Preus, promoció i distribució en el màrqueting
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,63 KB
El preu
El preu, quantitat de diners que el comprador d'un bé o un servei determinat lliura al venedor a canvi d'adquirir-lo.Objectius: maximitzar el benefici, supervivència, increment dels ingressos per vendes, respondre a l'actuació de la competència, mantenir una imatge al mercat, penetració al mercat, seguiment del líder i equilibri del mercat. Mètodes de fixació de preus:-Basada en la teoria econòmica: l'empresa fixa el preu amb l'objectiu d'aconseguir els màxims ingressos, el venedor vol preus alts i el comprador preus baixos. A vegades a l'empresa li convé rebaixar una mica els preus. L'elasticitat-preu de la demanda és el quocient entre la variació percentual que experimenta la quantitat demanada i la variació percentual... Continuar leyendo "Preus, promoció i distribució en el màrqueting" »