Gestió de Reclamacions: Guia Completa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,54 KB
Valoració de l'atenció rebuda
El departament d'atenció al client és la part de l'empresa encarregada de gestionar la relació amb el client abans, durant i després de fer la compra. El treball d'aquest departament és fonamental per aconseguir la satisfacció i fidelització de la clientela.
Opinió del client
Després d'adquirir i utilitzar un bé o un servei d'una empresa determinada, un client es pot trobar en dues possibles situacions:
- Situació A: L'ús del producte adquirit ha complert les seves expectatives.
- Situació B: L'ús del producte adquirit no satisfà les expectatives generades. El client no es troba satisfet ni amb el producte ni amb l'empresa que li ho va servir.
Gestió de la satisfacció del client
Els mitjans més recomanats... Continuar leyendo "Gestió de Reclamacions: Guia Completa" »