La Premsa: Característiques, Estructura i Publicitat
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,99 KB
La Premsa: Característiques i Estructura
Característiques Genèriques de la Premsa
- Indústria sense estocs.
- A més distribució, més devolucions.
- És un producte que es ven dues vegades (a lectors i anunciants).
Característiques Específiques de la Premsa
Respecte al Lector
La premsa és un mitjà visual que requereix atenció individual. El lector paga pel contingut i domina la seva relació amb el mitjà. La forma d'accés, ja sigui per compra directa o subscripció, pot influir en l'interès i la percepció del mitjà.
Respecte al Propi Mitjà
Factors Positius
- Immediatesa i associació a la notícia (capacitat de convertir la publicitat en notícia).
- El missatge es pot llegir i rellegir.
- Admet color.
- Fàcil de combinar amb altres mitjans.
- Permet moltes