Guia de Comunicació Corporativa: Estratègies, Audiència i RRPP
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,56 KB
Comunicació Corporativa
Identitat Visual Corporativa
Identitat Visual Corporativa: Conjunt d’elements gràfics que representen visualment la marca: logotip, colors, tipografia, fotografies, embalatge i contingut.
Beneficis: Reconeixement de marca i diferenciació, consistència en la comunicació, connexió emocional amb el públic, professionalitat i credibilitat.
Com crear una identitat forta: Anàlisi de marca: comprendre la missió, visió i valors. Coneixement profund del públic objectiu: segmentació demogràfica, psicogràfica i d’estil de vida. Proposta de valor única: definir per què la marca és diferent. Personalitat i veu de marca consistent: storytelling i coherència en tots els canals.
Estudi d’Audiència
Definició: Procés... Continuar leyendo "Guia de Comunicació Corporativa: Estratègies, Audiència i RRPP" »