u

Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en vasco con un tamaño de 13,35 KB

 

11. Gaia

Funtzio tekniko-profesionalak
  • Lana hobetu zuzendu, kontrolatu eta banatu.

  • Arazoak konpondu eta erabakiak hartu.

  • Informazioa prozesatu eta ezagutu behar dutenei banatu.

  • Ideiak, iradokizunak, informazioa jaso.

  • Taldetik kanpo hartutako erabakiak frogatu edo berronetsi.

  • Erakundearen elementu desberdinak koordinatu.

  • Langileen konpromezu-maila gehitu.

  • Erakundearen barruan sor daitezken gatazkak konpondu

Giza beharrak eta behar pertsonalak
  • Kidetza-beharra asetu.

  • Helburu pertsonalak lortzen lagundu.

  • Segurtasun eza sentimendua murriztu eta giza euskarriak eman.

  • Entretenimendua, distantsioa eta satisfakzio pertsonala erraztu.

12. Gaia
  • Informatiboa:

    • Goranzkoa:

      • Helburua: Taldetik informazioa jaso nahi da (eritziak, datua, inpresioak, kezkak, zergatiak...).

      • Partaideen papera: Aktiboa. Eskatutako informazioa besterenganatzen dute. Informazioa emateko errezeloa eduki dezakete.

      • Gidari/Moderatzaileen papera: Bere funtzioa elkarrizketatzaile bateren antzekoa da, hau dela eta, galdetzeko trebetasuna eduki beharko du eta taldearen onarpena lortu beharko du. Konfidantza egon dadin, giro atsegina sortu behar du.

    • Beheranzkoa:

      • Helburua: Taldetik informazioa jaso nahi da (eritzak, datuak, inpresioak, kezkak, zergatiak…).

      • Partaideen papera: Gehienbat pasiboa, halaere, azalpenak eska ditzakete amaieran.

      • Gidari/Moderatzaileen papera: Bilera zuzentzen du, informazioa besterenganatuz. Komunitzaile ona izan behar du. Aldiberean, galdetzeko baino erantzuteko trebetasun handiagoa behar du.

  • Arazoak konpontzeko:

    • Helburua:

      • Lanari dagokion aarazo bat konpontzea, taldearen laguntzarekin.

      • Taldearen barruan sortu den gatazka bati konponbidea bilatzea. Pertsonen arteko harremanak edukia baino garrantzitsuagoa da.

    • Partaideen papera:

      • Aktiboa. Partaideek eztabaidan parte hartzen dute informazioa, eritzak, proposamenak…

      • Aktiboa. Partaideek iritziak eta iradokizunak azalduko dituzte.

    • Gidari/Moderatzaileren papera:

      • Eztabaida moderatu beharko du, geroago ikusiko ditugun arauak jarraituz.

      • Eztabaida moderatu behar du. Baita ere pertsonen jokaerak behatu.

  • Lan-bilerak:

    • Helburua: Hainbat modutakoak; informazioa elkartrukatu, funtzioak koordinatu, lan-prozesuak hobetu, estrategiak planifikatu…

    • Partaideen papera: Aktiboa. Partaideek eztabaidan parte hartuko dute informazioa, iritziak, proposamenak… eskainiz.

    • Gidari/Moderatzaileren papera: Aktiboa. Moderatzaileak bilera zuzentzen du eta eztabaida moderatzen du.

  • Kreatiboa:

    • Helburua: Ideia berriak sortu.

    • Partaideen papera: Aktiboa. Ideiak eta iradokizunak proposatu behar dituzte.

    • Gidari/Moderatzaileren papera: Taldearen eragile gisa jokatzen du, jasotako ideiak sintetizatu eta erregistratuz.



Entradas relacionadas: