Tipus de comportament de compra

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,51 KB

 

Anàlisi del consumidor

El Consumidor és el gran objectiu del màrqueting. Cal saber com és i Es comporta per vendre-li els productes més adequats.

Hàbits De compra:

Qui compra

On compra? Per què compra? Quant compra? Quan Compra? Què compra?

Comportament Del consumidor.

El Consumidor es comporta condicionat per diferents factors:

-Manera Pròpia basada en el passat i les seves experiències.

-Cerca De l’aprovació dels altres.

-Necessitat De seguretat que li fa ser conservador.

-Conviccions Pròpies basades en la cultura i l’entorn social.

-Fidelitat A la marca. El consumidor compra sempre productes d’una marca.

-Comprar Sempre una marca proporciona seguretat en la compra.

-Un Altre fenomen són les modes: es compra el què tothom compra.

Classificació Del client segons la seva capacitat de decisió.

Prescriptor. Comprador. Consumidor.

La Segmentació de mercats.

-És La divisió dels clients segons les necessitats homogènies que Manifesten.

-El Target és el públic objectiu. Normalment un o més segments de Mercat; no tots.

-Nínxol De mercat. Segment petit de mercat que només pot ser atès Eficientment per una única empresa.

-Servir A un mercat segmentat vol dir satisfer millor la demanda, per tant, Es pot posar un preu lleugerament més alt.

-Els Criteris de segmentació poden ser diversos: socioeconòmics, etc.


Entradas relacionadas: