Tema 11.2
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias
Escrito el en catalán con un tamaño de 6,07 KB
Tweet |
PRMOCIO: S'ha de dur a terme la promocio del producte per comunicar l'existencia, donar a coneixer les caracteristiques, el que satisfau per motivar al consumidor. Les activitats que ha de tenir són: 1 PUBLICITAT: Forma de comunicacio pagada per l'empresa que preten informar el consumidor i motivar-lo d'una manera beneficiosa per l'anunciant. 2 RELACIONS PUBLIQUES: Conjunt d'activitats que pretenen actuar sobre la relacio de l'empresa amb determinats grups de persones o entitats 3 VENDA PERSONAL: Tracta relacionar-se directament amb el client per incrementar confiança. 4 MARXANDATGE: Conjunt de tecniques que pretenen destacar l'article en el punt de venda 5 FIDELITZACIÓ: per tal de estar lligat amb el consumidor es poden donar vals de descompte, punts acumulables,... 6 PROMOCIO DE VENDA: Conjunt d'activitats de durada curta diferents de la venda de personal i de publicitat que tendeixen a aumentar la efectivitat de l'esforç comercial. PUBLICITAT: Per a que l'estrategia publicitaria sigui efectiva s'ha de complir uns principis i definir els elements. PRINCIPIS: Per a que el missatge sigui efectiu ha de ser: CREIBLE, CLAR, REITERATIU, OPORTU. Els ELEMENTS de l'estrategia són: MISSATGE: S'ha de definir d'una manera precisa el missatge que es vol comunicar al consumidor FORMA: Ha de captar l'atenció del consumidor, i despertar en ell el desig de consumir el producte PRESSUPOST: es la quantitat que l'empresa destinara a les activitats publicitaries SUPORT: Existeixen tals com la televisio, radio,... MARXANDATGE: Existeixen un conjunt de tecniques de les quals es afavorir la venda del producte una vegada que es troba en el punt de venda. Te els seguents aspectes en compte: 1. Ubicacio del producte en el local 2. Localització en la prestatgeria 3. L'ús de musica o elements audiovisuals. DISTRIBUCIO: Es el conjunt d'activitats que permeten posar el producte una veda elaborat a la disposicio del consumidor final. Les feines propies ed la distribucio son: 1 Recollida de comandes per part dels clients 2 Transport dels productes fins al punt en que es procedira a la venda 3 Venda al client. CANAL DE DISTRIBUCIO: Esta format pel conjunt d'intermediaris que hi ha entre productor i consumidor i que faciliten la circulacio del producte. NOVES FORMES DE DISTRIBUCIO: FRANQUICIES: Consisteixen en la cessio per part d'una empresa a empresaris independents. VENDA A TRAVES D'INTERNET ATENCIO AL CLIENT: Les activitats que constitueixen el marqueting tenen com objectiu fonamental contactar amb el client i influir decisivament en la seva intencio de compra. PRINCIPIS DE LA RELACIO AMB ELS CLIENTS: 1- El venedor s'ha d'adaptar al client. 2-El llenguatge no verbal es important: En la relacio entre persones, es important aspectes com la vestimenta, o estrenyer la ma... 3-Evitar negatives i substituir-les per propostes 4-L'etica es important: L'empresa ha d'informar el client de manera adequada perque aquest prengui la decisio de compra comptant amb tots els arguments rellevants.