Mobilitats articulars

Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en catalán con un tamaño de 6,09 KB

 

Recomanacions Per mantenir-nosen Forma

1-
El Treball ha de ser un mínim de tres cops per setmana, una Freqüència menor farà més difícil que poguem acumular Les millores obtingudes.

2-
Hem D’incloure treball cardiovascular, de força i estiraments. El treball de cardio ens servirà per millorar l’estat de L’aparell cardiovascular i respiratori. La força ens Protegirà de possibles molesties a les articulacions. Els Estiraments, sense dolor, ens ajudaràn a escalfar millor, a Prevenir sobrecàrregues i a mantenir les amplades articulars Necessaries per la vida cotidiana


3-s’ha De valorar el grau d’impacte dels exercicis en funció de La edat, del pes i de possibles patologies articulars. Activitats amb impacte: running, esports d’equip, esports de Raqueta. Activitats sense impacte: natació, ciclisme, rem, Patinatge, musculació, pilates, ioga, tai-chi, maquina Elíptica. En les activitats amb impacte haurem de tenir en Compte el tipus de paviment que utilitzem per preveure Possibles sobrecàrregues o lesions, així com el calçat mes Adient.

4-
El Treball de cardio sempre es farà entre les franjes de fc Aconsellades segons edat i pes.

5

El treball de Força es important sobretot en la musculatura del core, Esquena i de les cuixes.

6-
La Força resistencia serà el tipus de força més treballada, En series de 10-15 repeticions.

7

Haurem de provar i Buscar activitats que ens diverteixin o ens enganxin per Algun motiu, ja sigui lúdic, competitiu, de superació Personal o de relació social. 
Electròlits
:

Potassi

:Funció Muscular,emmagatzematge De glucogen, Equilibri Hídric Sodi


equilibri Hídric,activació EnzimáticaCalci


Activación De nervis i músculs, Contracció Muscular Magnesi


Activació enzimàtica, Metabolisme De proteïnes, Funció Muscular Fòsfor
Formació d'ATP. La Importància dels minerals obliga a ser molt curosos a fi d'assegurar Les necessitats mínimes, respectar les RDA (Recomanacions Dietètiques Aconsellades).

-A La Dieta de l'esportista Cal tenir en compte altres particularitats directament dependents de L'acte esportiu: La durada De la prova. La Intensitat amb què es practica. Las condicions Climàtiques externes (temperatura i humitat).Aquestes Condicions marquen el moment i la quantitat en què s'han d'aportar Les racions adequades. L'objectiu és cobrir les pèrdues "extra" Que es produeixin.

Hidrats De carboni




És La principal font d'energia per a l'organisme per la seva alta Rendibilitat. És a dir, per descompondre una molècula de glicogen és necessària poca energia i com a resultat de la descomposició S'obté molta energia que l'organisme pot utilitzar. No passa el Mateix amb lípids i proteïnes. S'emmagatzemen en forma de glucogen En el múscul i en el fetge. No obstant això, la "rebost" De la qual disposa l'organisme és molt reduïda.

El Glucogen del Fetge regula la concentració de glucosa en sang, i és aquesta Glucosa la qual alimenta el cervell de forma constant (el cervell no Disposa de reserves i només pot utilitzar glucosa com a font D'energia). Si el cervell està ben alimentat funciona bé, el que Garanteix la capacitat de concentració i un bon estat d'ànim.


Entradas relacionadas: