Marketing Mix: Preu, Producte i Distribució

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,21 KB

Marketing mix o màrqueting operatiu: és aquell que ens permet influir d'una manera ràpida en les vendes.

  1. Preu

  2. Producte béns o serveis

  • Bàsic, només té allò essencial i imprescindible / Empliat o millorat

  1. Publicitat o promoció; que tothom tingui coneixement

  2. Distribució; que el producte arribi als nostres clients IMPORTANT DISPOSAR DE PRESCRIPTORS (agències de viatges, oficines de turisme, tracte rc

Marketing estratègic aquell que analitza l'entorn i decideix una estratègia a seguir.

  • Basat en costos: Cost producte + marge comercial = 45%

  • Consisteix en incrementar el preu de cost en el marge comercial que sol ser 45% : 30 x 1.45€ = 43,5

En el cas que en surti un preu de cost massa alt (comparan't-ho amb la competència) hauriem d'anar a fer una revisió dels costos

Si el preu de la competència és més alt que el teu, tu pots pujar el preu

Expectatives altes

Guiatge bàsic: Guiatge bàsic seria amb una mínima assegurança per tant la obligatòria i amb els permisos obligatoris, el mínim material necessari i amb un guia equipat amb el material mínim de guies

Guiatge millorat: Amb assegurances que t'ho cobreix tot, els permisos necessaris, els hi pots pot oferir el material que ells hauran de portar, també hi podem afegir un transport per poder arribar fins el destí d'inici de la ruta i disposar de més seguretat i comoditat pels clients i el guia donant-li un telefón pels guiatjes, inclus també podriem afegir un dinar inclós etc


Quota de mercat és la part o proporció de vendes que té una empresa respecte les vendes totals

Es pot calcular per unitats o per xifra de vendes

Exemples:

Vendes totals mercat excursions: 3500000€

Vendes de la meva empresa: 300.000€

Quota de mercat: 8,57€

Estratègia del líder es basa en la innovació i es permet treballar en marges comercials molt amplis

Estratègia del seguidor, copia el líder i ho ven a preu més baix

Direcció o coordinació

Porta a terme el de funció i de coordinació i control

Objectius de l'empresa

Es planifica

Controlar que tot funcioni

Producció

Disseny d'itineraris

Logística dels itineraris

Dissenyar la intendència. (menjar)

Recursos humans els treballadors i el que els hi afecte

Contractació

Acomplir el marc legal ( Complint la normativa vigent)

Motivar

Formació professional

Administrativa i econòmicofinancera Comercial (màrqueting)

Comptabilitat Estudis de mercat

Verificació de les despeses Estratègia

Gestionar entitats financeres Fixació de preus

Elaborar els comptes laborals Imatge comunicació i publicitats

Triar inversions

Calcular necessitats de finançament

Entradas relacionadas: