Marketing Mix: Preu, Producte i Distribució
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,21 KB
Marketing mix o màrqueting operatiu: és aquell que ens permet influir d'una manera ràpida en les vendes.
Preu
Producte béns o serveis
Bàsic, només té allò essencial i imprescindible / Empliat o millorat
Publicitat o promoció; que tothom tingui coneixement
Distribució; que el producte arribi als nostres clients IMPORTANT DISPOSAR DE PRESCRIPTORS (agències de viatges, oficines de turisme, tracte rc
Marketing estratègic aquell que analitza l'entorn i decideix una estratègia a seguir.
Basat en costos: Cost producte + marge comercial = 45%
Consisteix en incrementar el preu de cost en el marge comercial que sol ser 45% : 30 x 1.45€ = 43,5
En el cas que en surti un preu de cost massa alt (comparan't-ho amb la competència) hauriem d'anar a fer una revisió dels costos
Si el preu de la competència és més alt que el teu, tu pots pujar el preu
Expectatives altes
Guiatge bàsic: Guiatge bàsic seria amb una mínima assegurança per tant la obligatòria i amb els permisos obligatoris, el mínim material necessari i amb un guia equipat amb el material mínim de guies
Guiatge millorat: Amb assegurances que t'ho cobreix tot, els permisos necessaris, els hi pots pot oferir el material que ells hauran de portar, també hi podem afegir un transport per poder arribar fins el destí d'inici de la ruta i disposar de més seguretat i comoditat pels clients i el guia donant-li un telefón pels guiatjes, inclus també podriem afegir un dinar inclós etc
Quota de mercat és la part o proporció de vendes que té una empresa respecte les vendes totals
Es pot calcular per unitats o per xifra de vendes
Exemples:
Vendes totals mercat excursions: 3500000€
Vendes de la meva empresa: 300.000€
Quota de mercat: 8,57€
Estratègia del líder es basa en la innovació i es permet treballar en marges comercials molt amplis
Estratègia del seguidor, copia el líder i ho ven a preu més baix
Direcció o coordinació
Porta a terme el de funció i de coordinació i control
Objectius de l'empresa
Es planifica
Controlar que tot funcioni
Producció
Disseny d'itineraris
Logística dels itineraris
Dissenyar la intendència. (menjar)
Recursos humans els treballadors i el que els hi afecte
Contractació
Acomplir el marc legal ( Complint la normativa vigent)
Motivar
Formació professional
Administrativa i econòmicofinancera Comercial (màrqueting)
Comptabilitat Estudis de mercat
Verificació de les despeses Estratègia
Gestionar entitats financeres Fixació de preus
Elaborar els comptes laborals Imatge comunicació i publicitats
Triar inversions
Calcular necessitats de finançament