Guia de Màrqueting Digital: Mètriques i Xarxes Socials
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,25 KB
Mètriques Clau en Màrqueting Digital
CPC (Cost Per Clic) = Cost / Núm. Clics
CTR (Click Through Rate) = (Clics / Impressions) x 100
CPM (Cost Per Mille) = (Cost / Impressions) x 1000
CPL (Cost Per Lead) = Cost / Leads
CPA (Cost Per Acquisition)= Cost / Vendes
CR (Conversion Rate) = Leads / Clics x 100 (de clics a leads)
CR (Conversion Rate) = Vendes / Leads x 100 (de leads a vendes)
CAC (Cost Acquisition Customer) = Cost / Clients
ROI = (Ingressos - Despeses) / Despeses x 100
ROAS= Ingressos Vendes / Inversió Publicitària
Objectius de Campanyes Display
- Compra ràpida: Vendes
- Leads: Oportunitat de venda
- Tràfic: Clics a la web
- Top Of Mind: Consideració de marca i producte
- Branding: Notorietat de marca i producte
Quan Utilitzar Display?
2) Quan el ROI de les nostres campanyes és millor que altres eines de publicitat. En màrqueting digital s'han de provar totes les possibilitats i en funció del ROI i el budget que tenim, decidir quines utilitzarem.
3) Quan tenim un budget molt gran i l'objectiu de la nostra campanya és tenir la màxima presència on-line.
Facebook Pixel
Eina per mesurar i optimitzar les campanyes:
- Mesura les conversions per monitoritzar i analitzar les accions dels usuaris a la nostra web després de veure el nostre anunci de Facebook.
- Fragment de codi JavaScript que inserim a la nostra pàgina web i ens permet:
- Mesurar esdeveniments
- Crear públics personalitzats i adaptar les campanyes
- Mostrar els anuncis a les persones adequades i augmentar les vendes
- Mesurar els resultats dels anuncis
- Més econòmica (entre 0,07 i 0,15 CPC).
- Públic determinat (60% són dones entre 18 i 45 anys).
- Alt temps de permanència (connectats).
- Molt visual (connexió per emocions).
- Auge de les stories (la meitat dels anunciants en creen mínim una mensual).
- Es gestiona des de l'Ads Manager de Facebook. Avantatge!
Característiques
- Senzillesa.
- Anuncis de text.
- Gran segmentació amb opcions com dirigir-te a seguidors d'una marca en concret (o competència).
- On més "èxit" té és en feina, cultura i societat, i descàrrega d'apps. Temes visuals com roba o shopping no tant.
- Si busques clics al teu anunci, tràfic web o conversions (formularis o descàrrega d'app).
- Públic: Ha pujat la mitjana d'edat, però segueix sent més jove que Facebook.
1) Quan una dada de segmentació que ens dona LinkedIn és rellevant pel nostre negoci. Sobretot les empreses de formació o de cerca activa de treball tenen informació molt rellevant a LinkedIn. Ex: Un màster MBA