Gmnasia

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en vasco con un tamaño de 4,03 KB

 
BEROKETA:ekintza eta ariketa fisiko ezberdinen bitartez , gure gorputza berotzen da ; ondoren jarduera fisiko gogor bat egiteko bai fisikoki eta psikikoki , prest egon gaitezen , inolako arazorik eta minik egin ez dadin.
BEROKETA BATEN ATALAK:1 korrikaldia edota bihotza martxan jarri:korrikaldia edo jolasak. 2
artikulazioak mugitu eta luzatu:*artikulazioak:kokota,sorbalda.ukondoa,eskumuturra,atzamarrak,gerria,belauna eta orkatila.*luzapenak:besoak eta hankak batez ere. 3 potentziazioa:beso giharra(flexioak),gerri giharra (adominalak eta lumbarrak)eta hanka giharra (saltoak)PLATSAZIOAK NON HARTU:kokota/saman,eskumuturrean ,bihotzean.NOLA HARTU PULTSAZIOAK:hatzamar lodiaz ezin dira hartu,bere pultsazioak bait ditu ;hurrengo bi hatzamarrekin hartu behar dira,piskat prezioa eginez taupadak sentitu harte.ESKIPINA:belaunak,aurrerantza ia-ia gerriraino altxatzea , eskuak aurrera eta atzera , erritmo egokian mugituz , besoak90 gradutan egon behar dira gutxi gora behera.PENDULARRA:orpoa ipurdirantza jo,baina belaunak atera gabe aurrerantza eta besoak era egokian mugituz.PROGRESIBOA:astiro asten gara korrika egiten , eta pixkanaka erritmoa arntzen goaz , esprinean bukatuz.ERREGRESIBOA:esprinean hasi eta gutxinaka erritmoa jaitsi, gelditu harte.ZUTIKAKO IRTEERA:1 marra beten atzean kokatu 2 hanka nat aurrean eta bestea atzean jarri. 3aurrean dagoen hankarren aurkako besoa aurrean jarri eta bestea atzean 4.belaunak flexionatuta egon behar dira 5deiak:prest-adi-ya 6 prest esaten denean ahalik eta mugimendu gutxien egin behar da 7 adi esaten denean, orpoak altxatu eta geriak aurrerantza egin behar du 8 ya esaten denean , atzeko oina erineketan aurrera egin eta helmugako marra kohete bat bezala pasatu harte korrika bizian joan.BELAUNIKAKO IRTEERA:1nai dugun belauna marra gainean jarri 2 beste belauna bestearen orkatilaren alboan 3marra gaineko belauna altzatu , baina plaierak mugitu gabe tokiz.4 eskuak marraren atzean jarri, atzamarrak lotuta eta zubi bezala jarriz 5deiak;prest-adi.ya 6 prest esaten denean ahalik eta mugimendu gutxien egin behar dugu 7 adi esaten denean , gerria apur bat altzatu eta haurrera egin behar dugu 8 ya esaten denean, atzeko oina arineketan aurrera egin eta gutxinaka gorputza zuzen jarri eta helmugako marra kohete bat bezala pasatu korrika bizian haritu.ATLETISMOA:atletismko pista batek 400 metro du , 2 bihurgune eta 2 2 zuzen ditu eta normalean , 8 kalez osatuta dago .Atleta bat korrika egiterakoan , bere kaletik joan behar da eta beti erloju orratzen norabidearen aurka joan behar du , hau da ezkerretarantz egin behar du.Atletismoko kirolak 3 proba motaz osatuta dago:laisterketa , jausiak eta jaurtiketak.laisterketa:a. abiadura lasterketa :400metrotik beherako probak eta erreleboak.erreleboak:1.lekukoaren aldaketa markatutako ezpazioan pasatu behar dugu ;bestela bestela talde osoa kanporatuta egongo litzateke(20m) 2 .erreleboak pasatzeko bi teknika daude:goitik behera eta behetik gora. b.iraupen lasterketa: 800 metrotik gorako laisterketak eta maratoiak (42195) d hesi lasterketa: hesiaren artean beti pauso berberak eman behar ditugu :4 pauso (jausi eta 3 pauso ) , horrela hesi guztiak hanka berberaz atakatzen dira. jausia:a. altuera jauzia:urteetan zehar hauek izan dira estiloak :Fosbury , sabel bira eta artazi era . b . luzeralo jauzia:*uzten den azken arrastoa markaraino neurtzen da.*plastilina ezin da zapaldu eta pasatu ere ez. c.pertika jauzia d. hirukoitz jauzia. jaurtiketa:a . diskoa b. pisua c. xabalina d. marteilua

Entradas relacionadas: