Ebaluazio motak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Lengua y literatura

Escrito el en vasco con un tamaño de 6,13 KB

 

Globalizazioa berez zein iturri epistemologiko edo beste era batera esanda, zein da bere ikuspegi aitzindaria eta berak egindako ekarpenak?

Ikaskuntza ez da oinarritzen irakasten den horretan (gai berari buruzko curriculum-irakasgai baten edo gehiagoren edukietan), baizik eta irakasleen ahaleginak ezarri nahi dituen erlazioetan. Alde batetik, nabarmentzen dira,irakasteko garaian ikasleek egin beharreko ikaskuntza-sekuentzia osoari ematen zaion funtzioa, eta irakasleak ikasleen erantzunei buruz egiten duen interpretazio esanguratsuari ematen zaiona. Bestetik, balio berezia ematen zaie irakasleek planteatutako jardueren, asmoen eta baliabideen artean sortzen diren komunikazio-erlazioei, nola ikasle bakoitzak aldez aurreko ezagutzetatik abiatuta plantea ditzakeen loturei.

Testua irakurri ondoren, zer ebaluatu behar dela diote autore hauek.

Testua irakurri ondoren, zer ebaluatu behar dela diote autore hauek?

Umeen jarrera oso konplexua da ebaluatzea, horregatik irakasleei oso zaila egiten zaie adierazgarri batzuk ezartzea. Oso zaila da dena ebaluazioa, horregatik aukeraketa bat egin behar dute benetan ebaluatzeko garrantzitsuena aukeratuz.

Ikastetxe guztietan ez da berdina ebaluatzen, hau da, ikastetxe batean musika eta plastikari garrantzi handiago ematen baldin badiote, ebaluazio adierazgarri horietan agertuko dena horri ezarrita egongo da. Hau, laburbilduz, eskolako txostenetan agertzen dena da, ikastetxearen presentazioa familientzako.

Ebaluazioaren koherentzia, adbz: ez du jokatzen (zergatia aztertu behar da)TESTUINGURUA KONTUAN HARTU BEHAR DA.

Testua irakurri ondoren, nola diote autore hauek ebaluatu behar dela.

Ezinbestekoa da ebaluazio bat egitea umeen jokabide espontaneoaren behaketa bat eginez; beti ere, ikastola bakoitzaren araberako izanik.
Behaketa on bat egiteko,
argi eta ondo aukeratuta egon behar dira ebaluazio-irizpideak. TESTUINGURUA KONTUAN HARTU BEHAR DA (koherentzia)

Testua irakurri ondoren, noiz diote autore hauek ebaluatu behar dela.

Era jarraian ebaluatzea da egokiena, betiere oso espezifikoki egiten ez den bitartean. Izan ere, aktibitate konkretu baten ebaluazioa ez da oso zorrotz egin behar, egoera horretan ikaslearen maila ez baita zehatza agertzen. Azken finean, eguneroko eta edozein aktibitateko behaketa eta jarraiketa da ebaluazio sistemarik egokiena. TESTUINGURUA KONTUAN HARTZEA (koherentzia).

Testua irakurri ondoren, nork diote autore hauek ebaluatu behar duela.

Elkarrizketa beste umeekin eta irakasleekin.Kontrastatu beste pertsona gehiagoekin, Kolaborazioa/ elkarlana,Behaketa

Irakaslea, baita gurasoak eta gainerako irakasleak ere. Nahiz eta umea urtez aurrera joan, helduak ebaluatzen dute. Elkarrizketa ere garrantzitsua da umeekin egitea, kontestuen barruan egongo litzateke, ebaluaketa zuzenagoa izango da.

Entradas relacionadas: