Des d'on configurar els paràmetres del gestor de continguts? Que es el backend d'un cms

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 7,21 KB

 

Explica quatre requeriments bàsics d’ una web


Codi obert. Pels motius esmentats anteriorment, el CMS hauria de ser de codi font obert (o lliure)


Grau de desenvolupament. Maduresa de l’aplicació i disponibilitat de mòduls que li afegeixen funcionalitats


Usabilitat. L’eina ha de ser fàcil d’utilitzar i aprendre. Que es pugui utilizar la web sense gaires esforços i treure’n el màxim rendiment.

Velocitat de descàrrega. Les pàGinés s’haurien de carregar ràpidament



Digues què és un gestor de continguts


És una aplicació que permet a la persona encarregada del manteniment del lloc web incloure nous continguts, editar i actualitzar els ja existents, o eliminar-los definitivament, sense necessitat de tenir coneixements tècnics ni utilitzar més tecnologia que el seu navegador web habitual.

Indica tres funcionalitats típiques d’ un gestor de continguts


Independència de la informació respecte al format que es presenta: tota la informació, publicada en Internet o intranet, s’emmagatzema en una base de dades, sobre la qual es poden aplicar les polítiques de seguretat oportunes, còpia de seguretat o back-up, etc.

Estructuració coherent de la informació publicada: la informació pot organitzar-se còmodament en diferents categories segons el seu ús i finalitat (notícies o novetats, articles o contingut de fons etc.

Flux d’edició, aprovació i publicació: Establir diferents rols i permisos perquè diferents persones de l’empresa puguin contribuir ordenadament a l’actualització de la informació de la web.

Per a totes aquelles empreses que vulguin comunicar-se amb els seus potencials clients a través de la web o facilitar informació actualitzada als seus clients o proveïdors: catàlegs, productes,


.-Joomla!

És una eina que serveix per crear una pagina de web en poc temps  mitjançant plantilles creades per Joomla utilitzant una base de dades MySQL. Una plantilla consta de diferents arxius que controlen l’estructura i el disseny de la pàgina que es vol crear i dels seus continguts. Les plantilles a Joomla no controlen el contingut pròpiament. Hi ha plantilles gratuïtes i d’altres de pagament.


Què és un wiki. Quin és el wiki més conegut


És un espai col·laboratiu on qualsevol participant registrat pot editar informació sobre els temes que s’hi mostren, per tal que altres visitants la puguin consultar.  El més conegut és la Wikipedia

Indica tres avantatges dels wikis


Treballar col·laborativament


Crear i millorar les pàGinés de manera instantània


Actualització ràpida



Pay Pal?


Servei comercial que fa d’intermediari entre les operacions i verifica que tant els comerços com els compradors siguin reals.


Indica la relació entre els comerços electrònics i el programari


Han de permetre definir ofertes puntuals i mètodes de descompte personalitzats i assignar-los a les diferents categories, grups o productes.


Què és una botiga virtual

És una aplicació web que permet el comerç com la compra  o venda entre un o diversos usuaris a mitjançant l'Internet.

A les botigues en virtuals hi ha un llistat ampli de productes amb els seus preus i característiques on n'hi ha prou prémer uns botons perquè es registri una comanda a la base de dades. L'empresari només té llavors de fer l'enviament de la mercaderia a l'adreça postal indicada.

Avantatges

Des d'Internet pots vendre al món sencer

Amb Internet dóna igual on estigui el client, només importa el bo que és el teu producte

Obrir noves línies de productes i diversificar les teves vies d'ingressos sense haver de realitzar una gran inversió

Els costos d'obrir una botiga en línia són molt més reduïts que si haguessis de obrir un negoci local

El teu negoci està funcionant 365 dies a l'any, 24 hores al dia

Reducció de despeses de personal

Personalització de la compra i de l'experiència de client

Desavantatges

-Hi ha persones que necessiten poder tocar, veure i sentir el producte abans de comprar-lo

-Poder atendre els clients en persona afavoreix la fidelització

- Hi ha productes que per la seva preu o especial semblen impossibles de vendre per Internet. Un exemple són els cotxes


Entradas relacionadas: