Merchandising

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en gallego con un tamaño de 2,74 KB

 

clasificacion do merchandising segundo a sua natureza:de presentacion, de xestion e de seducion.

clasificacion do merchandising segundo a situacion do cliente:para o cliente shopper e para o cliente buyer.

clasificacion do merchandising segundo o ciclo de vida do producto:de nacemento, d ataqe, ee mantemento e de defensa.

merchandising de presentacion:dispon os espazos do establecemento dando a impresion de rapidez e comodidade.

porq o merchandising de presentacion tamen se lle chama merchandising visual:todo o q se ve se vende,todo o q se colle se compr.

merchandising de xestion:basease na recollida e analise da informacion.

merchandising de seducion:mobiliario especifico, decoracion, promocions, trato o cliente, iluminacion, demostracions.

cliente shopper: facilidade de acceso, aparcamento, imaxe, prezos

cliente buyer: e o cliente dentro do establecemento.

marketing de entrada: aplicase o cliente shopper.

marketing de saida:aplicase o cliente buyer.

merchandising de nacemento:tras obter unha nova referencia co distribuidor, se define o emprazamento.

merchandising de ataqe:fase de expansion. ampliacion do lineal para un producto da familia.

marchandising de mantemento:tratase de conservar esta situacion .

merchandising de defensa:trata de frear a reducion do espazo no lineal.